یکی شدن مامان وبابا یکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
دوقلو های نازدوقلو های ناز، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نی نی گل ما

سونو 4بعدی

1394/2/8 12:48
نویسنده : مامانش
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم شنبه 5اردیبهشت ماه بود که رفتیم سونوگرافی 4 بعدی. اصلا دلم نمیخواست برم ولی برای تشخیص سلامتیتون لازم بود. پس منم که این روزها تمام فکر و ذکرم شده سلامت و راحتی شما قبول کردم که برم. وزن فاطمه خانم 340 و اقا مهدی 350گرم بود که خدا رو شکر خوب و نرمال بود. مامان این ماه خیلی پراشتها شده و حسابی میخوره معلومه به شما هم میرسه این همه غذا.روز بعد از اون یعنی یکشنبه پرونده ام رو بردم پیش دکتر پیرایش و همه چی خوب بود. دکتر گفت اگه بچه ها عجله نکنن اول شهریور به دنیا میان. راستی طبق سونو گرافی شما (فاطمه جون 20هفته و2 روز و مهدی خان 20هفته و3 روزه)بودید. این یعنی که گل دخترم داداشی یه روز از شما بزرگتره و احترامش واجببهه!به اندازه کل دنیا دوستتون دارم محکم به مامان بچسبید و از جاتون جم نخورید تا وقتش برسه. به خدا می سپارمتون

پسندها (5)

نظرات (3)

رضا
31 تیر 94 2:00
عالیه !!!
مهسا
1 مرداد 94 6:41
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
آنیتا
27 مرداد 94 16:32
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی گل ما می باشد