یکی شدن مامان وبابا یکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
دوقلو های نازدوقلو های ناز، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نی نی گل ما

اخرین شب سه تایی

1394/6/1 23:26
نویسنده : مامانش
903 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها جونم امشب اخرین شب سه تایی بودنمونه و از فردا صبح ان شاالله قراره از هم جدا بشیم. فردا صبح قراره بیایید تو بغلمون.خیلی حس متفاوتی رو دارم تجربه میکنم هم استرس دارم شدییییییید وهم خوشحالم و خدارو شکر میکنم که تونستم تا 37 هفتگی نگهتون دارم. فردا دقیقا 37 هفته و 1 روز دارید من دلم میخواست تا 40 هفتگی نگهتون دارم ولی تشخیص دکتر این بود. البته الان تو دهه کرامت هم هستیم و این قضیه شادی مارو بیشترهم کرده .باید برم بخوابم تا فردا سرحال در آغوش بگیرمتون عاشقانه دوستتون دارم و وقتی براتون مینویسم خوشحال ترم هستم. راستی دیروز رفتیم و عکس بارداری گرفتیم تا خاطرات دوران جنینی تون رو ثبت کنیم. خدا مراقبتون باشه گلای قشنگم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

همراه رایانه
2 شهریور 94 9:57
با سلام همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر وموبایل به صورت شبانه روزی ،حتی روزهای تعطیل تلفن تماس فقط از طریق خط ثابت: 9099070345 www.poshtyban.ir
نمدکده زیبا
1 مهر 94 5:56
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی گل ما می باشد